Chcete mít ve Vaší domovské webové stránce začleněnou možnost rezervace online pro Vaše návštěvníky? Jak toho dosáhnout a implementovat tuto službu je více způsobů. Jedním z nejrychlejších řešení pro začátek je například nechat si vygenerovat link od některého Vašeho rezevačního portálu, který tuto službu nabízí. Například vytvoření "tlačítka rezervace" u Bookingu je dílem pár minut. Zvládne i začátečník.
Nespornou výhodou je, že za vytvoření a začlenění online rezervačního "formuláře" do Vaší domovské web stránky neplatíte nic. Platíte jen několik procent (cca. 3-5%) až z uskutečněné prodané rezervace, tedy z výdělku. Teď si určitě řeknete, kde je výhoda, když musím odvádět provizi (byť minimální) někomu "cizímu". Jenže ten "cizí" Vám automaticky nabízí vytvořit profesionální online rezervaci, včetně platby. Navíc v jazyce zákazníka (třeba japonštině)! A to nemluvíme o tom, jak bezkonkurenční návštěvnost celosvětový rezervační portál má. Když si navíc uvědomíte, že velké množství vážných zájemců na rezervačním portále většinou ještě před vlastní rezervací vyhledá Vaši homepage, aby se o Vás dozvěděl ještě více. Na Vašich stránkách pak zákazník mnohdy již zůstane (máte li kvalitní stránky :-)) a provede rezervaci. Vám přijde jen oznámení o platné rezervaci. A to od zákazníka, který by se jinak na Vaše stránky pomocí jen Vašeho marketingu nedostal.
Určitě stojí za zamyšlení a vyzkoušení. Zejména vedete-li menší penzion či hotel a "recepční štafle" máte zatím v excelu.
Samozřejmě, že implementaci online rezervační služby do Vaší domovské stránky nabízí většina hotelových recepčních a rezervačních systémů v ceně základního modulu. Ale o tom více zde.